src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Hepatic Tissue Fermentation...

 

Vad ska man säga om gårdagen?
Jag har ingen anning faktiskt?!

Den var som den var med lite inne och ute aktivitet med Kevin, jag plockade även ner bilbanan igår så man äntligen kan gå som en normal människa i köket, som sagt så tar den väldigt mycket plats.

Såg också nyss att jag hade fått in pengar på mitt konto, något som känns bra så klart.
Då kan man ta tag i lite handlande och andra saker som man väntat på så klart.

Kollade igenom mitt arkiv här på bloggen och insåg att det är dags för någon av följande: Filmspecial, Chicks Of Metal, Coverama.
Jag gillar alla lika mycket så jag kan inte bestämma mig.

Här med får du som läsare vara med och bestämma.
Flest kommentarer/röster vinner så kör vi den så fort det går.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Fred

Filmspecial hade passat mig fint!

2010-12-09 @ 11:44:05
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Viola Vamp

Coverama är guld!

2010-12-09 @ 12:52:19
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp
Postat av: anake

Kör en Coverama så klart!

2010-12-09 @ 20:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn