src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

No Sacrifice, No Victory...

 

En små sur och bitter "Grimgoth" går omkring här hemma och muttrar och svär.
Klättrar på väggarna och är allmänt otrevlig...
Så snälla... kolla in gårdagens inlägg igen.
Det börjar bli olidligt...

Gårdagen var mycket bra och jag vet inte allt vad vi gjorde men mysigt värre var det i alla fall, hade också en del sköna diskutioner som jag faktiskt inte minns nu.

Det var en toppen dag och jag känner att jag inte här så jätte mycket att skriva om idag om jag ska vara ärlig, så vi lämnar det där.
Tack på förhand!

Cheers! 

Kommentarer
Postat av: Fred

Schizofrenetisk värre ;)

2010-12-14 @ 18:27:13
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn