src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Remember The Fallen...

"It's over, it's done
The ending began
If you listen to fools
The mob rules
"
 

Tycker det vart en värdig avslutning av "Coverama" och jag förstår att den kommer vara saknad så även av mig så klart, det har varit en grym serie att göra.
Som sagt har jag redan en ersättare som jag tror kommer uppskattas minst lika mycket av er.

Min gårdag var full med gos och mys med Kevin, sen kom det även lite folk hit för ett litet The Crash möte.
Kevin ville vara med och visa sin gitarr och grejor lite roligt mitt i det hela, men vi kom i alla fall fram till det vi skulle.
Så idag har jag lite saker jag ska kolla på i hemsidan och fixa med, redan gjort en del.
Bara att ni kollar in sidan och den grymma kväll som väntar - The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.

Efter som det är Fredag idag så kommer jag planera lite extra mys med Kevin, vi börjar med pannkakor, sylt och glass för att under tiden se en film.
På kvällen funderar jag även på att göra några varma mackor med orden "Idag får du sitta uppe hur länge du vill". Det blir nog en lyckad kväll. :D 

Hade lite svårt att somna i natt igen men det har nog med att jag går och lägger mig tidigare än normalt nu och att i går hade jag massor av tankar i huvudet plus att jag hade "Dio - Mob Rules" på repeat i huvudet.

Nä, nu måste jag kolla lite på The Crash sidan.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: ClaudiaAmanda

Ja det är jätte mysigt här :D

2010-01-15 @ 10:39:53
URL: http://claudiaamanda.webblogg.se/
Postat av: Clementina

Mys, mys och pannkakssmask!

2010-01-15 @ 15:45:38
Postat av: SANIBO

låter fan super, får jag joina dig och kevin? ;)



sv: jafan! haha,

2010-01-15 @ 18:42:47
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn