src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Utmanad...

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?
Då var jag 21 år och levde för mitt gammla band Forgotten Words, festa på Bergsbron och andra galenheter. :)

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?
Minns inget specifikt, men jag funderade nog på vad man skulle hitta på för mat,kreativt eller liknande?

FEM SNACKS DU GILLAR
Chips, Jordnötsringar, Godis, Ostbågar, Snickers.

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
Bruce Dickinson - Tears Of A Dragon
23 Till - Balladen Om Olsson
Motörhead - Ace Of Spades
Iron Maiden - Number Of The Beast
Många, många fler och bättre blir det med musiken till...

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
1. Betala av mina skulder.
2. Köpa saker som jag annars inte har råd med.
3. Ta Körkort.
4. Köpa en bil.
5. Bjuda folk på saker som ställt upp för mig.
(6. Skämma bort Kevin)

FEM DÅLIGA VANOR
Sitter nog för mycket vid datorn, Sitter uppe om nätterna, Snusar, Funderar nog för mycket ibland, Lätt påverkad av saker omkring mig.

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Vara ensam.
Gå på konserter/festivaler.
Umgås med vänner och Kevin.
Blogga.
Sitta vid datorn utan att behöva ta hänsyn till någon.

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
Fan, vilken fråga! Saker jag tycker är fula eller inte trivs i.

FEM FAVORITLEKSAKER
Datorn, Tv´n, Dvd´n, Laptopen, Övrigt... ?

Hittade denna hos: Renée 

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Renée

WOho :D

2010-01-13 @ 20:53:27
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Fiski

intressant!

tror jag snor denna (A)

2010-01-14 @ 11:06:21
URL: http://technophobia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn