src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Demiurg´s Nya Platta...

 

Demiurg
 som är ett svenskt metal band som innehåller medlemmar som är mer eller mindre kända från andra band kommer nu släppa sitt tredje album den 30 Juli, "Slakthus Gamleby" kommer det att heta.



1. Life Is A Coma
2. Death Grasp Oblivion
3. Travellers Of The Vortex
4. The Cold Hand Of Death
5. Cold Skin
6. From Laughter To Retching
7. Slakthus Gamleby
8. World Burial


Demiurg - Attack From The Other Side

Lineup:
Rogga Johansson (RIBSPREADER, PAGANIZER) on vocals and guitars
Johan Berglund (THIS HAVEN) on bass
Ed Warby (GOREFEST, AYREON, HAIL OF BULLETS) on drums
Dan Swanö (EDGE OF SANITY, NIGHTINGALE, BLOODBATH) on lead guitar and keyboards

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

visst e tröjorna skitsöta ;D



ryktet är att stones ger sig ut på en megaturné nästa år och jag hoppas att det är sant och att de kommer tillräckligt nära så jag kan se dom. Dp skulle en dröm fan gå i uppfyllelse! Så håll tummarna ;)

2010-07-08 @ 21:45:10
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

jaa jag håer alla tummar och tår jag har!

2010-07-08 @ 21:56:08
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn