src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Hobbit Får Vänta...

 

Guillermo Del Toro som är regissör bakom filmen The Hobbit meddelar nu att filmen skjuts upp på obestämd tid.
Och orsaken bakom lär vara dom komplicerade förhandlingar som pågår om det klassiska filmbolaget MGM:s framtid som även äger rättigheterna till manuset.

Så länge dispyten pågår kan inte inspelningen börja även om dom har designat alla varelser, inspelningsplatserna och kostymerna. Vi har gjort animationer och planerat stridsscener. Vi är väldigt, väldigt, förberedda för när det väl kör igång säger regissören Guillermo Del Toro.

Filmen utspelar sig innan ”Sagan om ringen”-triologin har varit på gång länge och inspelningen planerades börja i november.

Jag är en av dom som har verkligen sett fram i mot denna film ända sedan jag fick höra om den, och nu verkar det inte bättre än att jag får vänta.
Vilken besvikelse och jag hoppas verkligen att detta löser sig snart!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Den Lekande Människan

Alltid trist när kreativiteten får stå tillbaka för verkligheten :(

2010-06-04 @ 00:10:28
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Anders

Men nog är det väl ändå själva djävulen!!!

2010-06-06 @ 19:09:28
Postat av: Mr.MASA

Om jag inte har helt fel så ville Peter Jackson göra The Hobbit redan någon gång på mitten av 90-talet. Men rättigheterna satte stopp för det hela då. Hoppas nu bara att de verkligen får göra filmen nu.



Cheers!

2010-06-07 @ 12:01:04
URL: http://masa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn