src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bet You Think I Care...

"Always is always forever
As long as one is one
Inside yourself for your father
All is none all is none all is one
"
 

I går var det mest soffläge hela dagen efter jag gjort det mesta av det jag planerade, fastnade i en serie som jag strecksåg också, så nu har man sett säsong 1 och nu är det bara vänta på att dom två sista avsnitten ska komma.
Vilken serie tänkte jag inte avslöja riktigt än då jag planerar att göra ett inlägg om det.

Kommit på att det är hög tid för en "Filmspecial" också och filmen är redan bestämd, dock har jag andra planer som jag vill få ut på bloggen också, får se hur jag styr upp det hela.

Jag jobbade även lite i photoshop igår kväll och för första gången på länge vart jag nöjd ganska direkt med resultatet, tyvärr kan jag ju inte heller visa upp det hela då det finns en del förhoppningsviss stora planer för det med.
Ja jag vet att det är lite hemlighetsmakeri nu kanske men det gör det ju hela lite mer spännande, inte sant?

Framtiden får som vanligt utvisa vad som händer...
Känns rätt skönt hur som helst.

Dagen kommer nog att gå till att göra dom sakerna som jag inte hann med i går skulle jag tro eller nått helt annat, ja det är som vanligt, tråkiga saker skjuter man gärna på eller jag i alla fall.
Men jag har ändå lite planer på det hela, vore skönt att bli av med det liksom.

Samtidigt är det en svår balans det där att hitta viljan och energin till dom sakerna, känner ni också så?
Hur som helst blir det bra i slut ändan, måste nog bara ha nått att se fram i mot så tar jag tag i det, en liten morot.
Hoppas jag hittar den.

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn