src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Death Metal Darkness...

"Devastation will forever be"

 

Ni minns säkert hur jag berättat om mina dagar när jag känner att jag gör tusen saker samtidigt?
I går kväll var det så.
Tänk dig följande.

Du sitter där och inget speciellt händer, helt plötsligt ringer du upp en människa för att bara seg snacka så som många gånger förr och spela poker, detta gör du.
Helt plötsligt ploppar en msn ruta upp som du inte kan strunta i, samtalet i telefonen blir tystare och tystare men ändå hålls det vid liv.
Mitt i allt kommer ett pokerbord upp och med det en till på msn som vill ha lite musik diskution.

Du gör allt detta samtidigt och lägger så mycket energi som möjligt på dom olika sakerna för att det inte ska dö.

Och så säger ni kvinnor att vi män inte kan göra flera saker samtidigt?
Tillåt mig skratta dig rakt upp i ansiktet och skaka på huvudet.

Idag mår jag så klart bra här hemma, skapandet fortsätter och energin är hög, ibland undrar jag hur mycket jag ska orka och framför allt hinna.
Visionerna och idéerna avlöser varandra och jag älskar det.
Hellre det än känna sig så där äckligt tom och värdelös.

Snart ska jag slå upp Photoshop lite snabbt för att genomföra en ide.
Resten är i stort sätt redan gjort här i skapandets anda.

Så efter det får jag med andra ord soffligga och kanske framför allt äta först.
Ni vet ju vad smederna säger?
"Det gäller att smida medan järnet är varmt"

Dagen kommer jag sedan att ta som den kommer.

"So it shall be writen, so it shall be done"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Jamie

Vad är det som funkar?

2010-03-06 @ 12:15:18
URL: http://maryrotten.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

svar: Okej, fast du sa ju för ett tag sen att det var ett band du inte hade kollat upp och aldrig skulle göra. Isåfall har man ju någonstans en åsikt/fördom. Har mött väldigt hård kritik angående TH från människor som aldrig har hört dem. Sånt irriterar mig, fast jag vet ju att du inte menar något illa mot mig personligen. :)

2010-03-06 @ 13:59:14
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Renée

sv: tack! däremot tror jag att det är min processor som är för kass, men inväntar svar från cdon :)

2010-03-06 @ 14:32:38
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

svar: Tack! Det var riktigt, riktigt bra och jag är superglad!!

2010-03-06 @ 14:40:27
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Rebecca

låter som en bra idé tycker jag :D

2010-03-06 @ 15:36:04
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn