src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Performance Anxiety...

"From her throne of skulls rules our Queen of endless might
She is the initiator of dark dreams - Bringer of Luciferian light
She is Satan's mistress, a reflection of the Black Sun
A Queen of the sinister moon - She's our dark mother divine
"




Prestations ångest, Prestations ångest och åter Prestations ångest!
Fan vad jag hatar det och avskyr det, här sitter man lätt hes som en skadeskjuten kråka på en vajer som rör sig sakta i vinden.
Vad hände med den där killen som alltid sagt "Still got it in my veins"?

Men trotts allt detta så lutar han sig tillbaka i stolen och ler lite självsäkert för han vet att någonstans långt där inne kommer det snart ut, vad är det man säger?

Övning ger färdighet?
Man måste lära sig krypa innan man kan gå!

Och kollar man på facitet så var det ju cirka 9-10 år sedan han stog i denna position.

Nu blickar vi framåt och gottar oss åt visionerna som snart kommer bli sanning.

Förövrigt mår jag bra och sen får ni så klart inte glömma bort att Micke firar 1år som bloggare, så in på hans sida och läs "hans resumé av mitt första år som bloggare".

Finns säkert mer saker jag skulle kunna fylla i här så klart men jag är lite laddad för andra saker nu så mitt huvud är inte riktigt med mig nu tyvärr.

Det positiva med det hela är väl att jag lärde mig en text igår som jag inte kunde till 100% innan :D

Ha nu en underbar Lördag för det ska jag ha!!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Haft en bra helg? :)

2010-03-21 @ 12:23:20
URL: http://loeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn