src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Slipsens...

 

För er som läser min blogg kan ju även då och då läsa den via andras också.
Jag sitter just nu i Slipsens panel där jag och två till fick svara på lite spännande frågor, kolla gärna in det hela.

 

Medan jag håller på så tänkte jag också säga att detta MÅSTE vi hjälpa han med.
Han har sedan länge kört webshow på sin blogg och jag är säker på att det är WAY BETTER än den på bilden!
Den på bilden är enligt mig redan nu skrattretande!!

"Glöm inte att gå med i insamlingen av namn för oss småbloggare mot de stora i detta inlägg."

Känner du igen dig i dessa ord som bloggare eller annat så stöd detta.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Tack så mycket för ditt stöd! Det värmer att ni läsare ställer upp för mig nu och jag hoppas du kikar in imorgon och ser sändningen för det kommer var grymt bra! :)

2010-03-06 @ 10:21:38
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn