src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Solglasögon...

 

Okej, nu börjar det bli varmare och kanske vi börjar gå mot sol och vår.
Därför insåg jag att jag måste köpa nya solglasögon då mina gick sönder förra säsongen.

Jag är ganska värdelös med att hålla koll på vilka butiker och annat som kan ha såna som jag vill ha.
Men jag vill ha en clean look, lite hårdrockig eller knutte look om du så vill.
Svarta är en fördel, gillade dessutom att mina förra hade lite skygglapps grej, finns inget värre än när solen kommer in från sidan.

Dessa hade jag ju förra säsongen, plus att jag kan tänka mig pilot varianten också lite på kul.

  

För att ytligare förklara så kolla på dessa bilder:


 
 

Inköpsställen och pris och gärna direktlänkar uppskattas!!
Solglasögonen måste dessutom kunna testas innan köp.

Tack på förhand!!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Vanadesse

solglasögon i alla modeller kan du i princip hitta i vilken klädaffär som helst. prova stadium tex, dom har liknande!

2010-03-09 @ 17:53:49
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Vanadesse:

Jo egentligen vet jag ju att man kan hitta dom där och dom förra köpte jag på stadium, men tänkte om man kunde få konkreta tips så man bara kan gå dit och handla och sedan åka hem utan att behöva leta i hjäl sig.



2010-03-09 @ 17:59:22
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Maria(syrran)

Halloj!Vad härligt med solbrills "problem"ja det verkar ju som om våren snart e här:-)svettades i min dunjacka idag och sen såg jag att en fågel hade lämnat sin spillning på den idag också (har hört att det ska bringa tur....man kan ju alltid hoppas;-))så det kanske e dax att hänga in den, eller typ tvätta den,ha ha ha.Angående sol brillor tror jag att Åhlens eller HM kan ha lite bra utbud. Kram M

2010-03-09 @ 19:41:35
Postat av: Vanadesse

men what's the fun in that ;D? d e letandet o shoppingen som e kul ju :D satsa på ett par piloter. det ska jag göra!

2010-03-09 @ 20:18:27
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Clementina

Pilotvarianten är alltid schysst. Tyvärr är det ju lite dyrare men optikerna har ju ofta hur snygga solglasögon som helst i massa olika stilar. Bra kvalité, kan dock vara lite dyrare såklart.

Snygg bild nr 3 förresten ;)

2010-03-09 @ 22:48:13
Postat av: Motorcykeltjejen

Solbrillorna med skygglappar, passar du nog bäst i.

Dem ser mest hårdrockiga ut tycker jag. =)



Hoppas du får en bra dag!

2010-03-10 @ 09:49:03
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn