src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Confess Thy Sins...

"Forgive me father, for I have sinned
But that's just my way and I know I will win
Years spent in waiting for final attack
My powers are stronger there's no turning back
"

 

Vad gjorde vi i går egentligen?
Jag minns knappt...

Efter som det var fint väder så var vi ute en del och njöt av det fina vädret, åt mat, kolla hockey, var ute lite och sen såg vi film och mös, det vart Up och Alvin and the chipmunks: the squeakquel.

Och idag är det fint väder också så ut blir det nog idag med.

Blir ett kortare inlägg idag om min "vardag" då jag hellre vill ut i solen och njuta ett tag.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Haha, älskar tröjan!

2010-05-21 @ 17:03:46
URL: http://flickvall.blogg.se/
Postat av: anake

Den tröjan passar mig perfekt ;)

2010-05-21 @ 17:42:08
Postat av: Grimgoth

anake:

Mig med :D

2010-05-21 @ 18:19:59
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn