src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Danger Us...

"I know the way you made the others break But loving me would be your first mistake"

 

Då sitter man här på morgonkvisten och just möts av nyheten att Leslie Nielsen är död!
Känns lite tråkigt så klart, för han var en bra komiker som var aktiv in i det sista.

Håller på att göra mig i ordning också för att hämta Kevin, som jag om jag inte minns fel nu kommer få ha massor av "extra".
Ska hur eller hur bli skit kul och bra, tur det är massor av snö ute också för då kan vi åka pulka, bygga snögubbar samt igloos och massor mer kul som man kan göra i snö.
Underbart!!

Annars är det så där med mig och min energi måste jag säga, och jag undrar varför denna känsla funnits i min kropp så länge nu för den brukar försvinna efter ett tag men inte denna gång.
Kan vara massor av faktorer men en bidragande är att jag är nog att jag redan i huvudet är framme vid jul och annat i huvudet, då jag bara kommer ta det lugnt och slappa så klart.

Men jag kommer köra på så gått det går och hålla ångan uppe så klart, känner mig så fruktansvärt tråkig bara i dessa inlägg då jag nästan aldrig skriver nått intressant?
Hur som helst så får det vara så, kommer nog blixtra till på andra avdelningar här i bloggen så jag är inte orolig så sätt.

Nä, dags att göra det man ska kanske!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Annely

SV: Ohja! För att inte tala om att de ännu inte släppt headlinebokningarna! ;D

2010-11-29 @ 15:52:51
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/
Postat av: Viola Vamp

Äh! Man kan inte vara ett vidunder av rolighet 24/7! ;D

2010-11-29 @ 16:27:30
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp
Postat av: Fred

Segt att känslan hänger kvar... Du e nog snart back on track igen ska du se... Äcklig bild, tror att jag svimmar om jag tittar på den för länge... Måste testa...

2010-11-29 @ 18:21:28
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn