src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Carry The Cross...

"Carry the Cross
And suffer the loss
Hear my confession
Forever damnation
"
 

Långfredagen firas i kristen tradition till minne av Jesu korsfästelse och död på Golgata utanför Jerusalem. Dagen är i Sverige en allmän helgdag och infaller fredagen närmast före påskdagen.

I går var det satans fint väder så jag och Kevin drog till parken för årets första parkhäng, och även om Viola Vamp tänkte följande: "Ha ha, för mig är "parkhäng" = ÖL, så jag tänkte "Shit, det börjas sannerligen i tid".
Så var det inte så, Kevin får dricka öl med mig när han är 18år.

Resten av dagen var vi lite inne och glodde på tv och film, käka pyttipanna och hade det allmänt gott, visst är det härligt?

Planerar att inom kort köpa ett par kalla och dra ut och sätta mig i solen, hoppas kunna få med mig några andra själar så det hela blir roligare och bättre.
Men allt detta märks ju hur det blir, sådana här saker har ju tyvär en tidens att rinna ut i sanden.

Visste ni också att det bara är 47 Dagar kvar till Sweden Rock Festival?
Vi ses väl där? Hopaps jag! Vore grymt.
Undrar egentligen vilka bloggare som man "känner" som ska dit?
Ni kan väl höra av er?!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Fred

Sv: Detsamma till dig, en riktigt go påsk ska du ha! Tyvärr har jag fan inte råd att åka dit....

2011-04-22 @ 12:28:11
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Linda

Åh underbart! hoppas bara tiden går fort nu på slutet har brutal festival abstinens :O

2011-04-22 @ 13:01:08
URL: http://deucalionn.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Ja! Glad påsk =)

2011-04-22 @ 13:29:21
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn