src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Rock N' Roll Train...

"Come on give it all you got
Your mind on a fantasy
Living on the ecstasy
"
 

Här i Norrköping har det idagarna börjat rulla nya spårvagnar, och vet ni hur dom ser ut?
Nä, jag tänkte väl det, vill ni veta det då?
Bra, men dom är inte snygga... jag lovar...

  
Vad var det jag sa?
Undrar varför dom köpt in dessa tvådelade för?
När vi redan har en som är större och sammanhängande?
Vad är meningen?
Gult är fult som dom säger...
Nu har jag bara fotat baksidan men ovan föraren står nummret 6664, nu förstår jag mera...
... inte teståkt dom än då det än så länge bara verkar gå några fåtal.

Vad tycker ni om dessa skapelser?
Visst är dom fasen inte snygga?
Kevin håller inte med mig så nu måste vi dela upp våra "camp" och jag hoppas ni hjälper till.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Clementina

Färgen är fin tycker jag.....men designen?

Är de begagnade från något fd öststatsland? Jag får 70-talsvibbar och jag gillar ju retro, men är det tanken tro?

2011-04-07 @ 14:02:46
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Skulle chansa på Tyskland som alla andra spångor (spårvagnar).

2011-04-07 @ 14:10:00
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: michalw

De är inte speciellt snygga nej. De har heller inget låggolv, som de nyare har. Dessa är mer som de gamla M67:orna.

Men de har inte köpt dem, som jag fattat det. De har bara hyrt in dem från nånstans i Tyskland, eftersom leveransen av de nya spårvagnarna försenats pga översvämning i fabriken de tillverkas i. Dessutom har vi ju lånat ut nya vagnar till Stockholm, av någon idiotisk anledning.

2011-04-09 @ 13:35:12
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn