src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Dark From The Dying...

"Små menlösa dockor det är vad dom är
Nöjda med livet - vi lever här
Dom lärde sig att krypa, dom lärde sig att gå
Dom lärde sig aldrig & förstå
"
 


Idag har varit en seg och trött dag, dock gick tiden fort som tur var på jobbet ändå.
Just ätit för när jag kom hem och satte mig här framför datorn så insåg jag att det inte skulle hålla.
Dock känner jag nu att jag måste äta något mer då jag inte är riktigt mätt än.

Allt känns lite grått och trist och jag undrar varför, för jag har egentligen ingenting att klaga över (för första gången på länge) vilket är positivt så klart.
Man undrar ju vad det kan vara då, kanske kroppen vet något som inte huvudet vet?
Kan ju vara att jag är trött och seg så klart!
Oftas är det enkelt!

Varför läser du detta inlägget?
Varför läser du alls?
Jag har väl inget att säga!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mindre bra dagar råkar alla ut för lite då och då. Men det är nog bra att ha sådana dagar ibland - då lär man sig att uppskatta dom bra ännu mer. Se vad positiv jag kan vara haha.

2011-08-30 @ 09:44:35
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Ah...det var jag som skrev ovan.

2011-08-30 @ 09:44:55
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn