src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Nemesis...

 

Idag har varit en bra dag, men så ringde jag till Försäkringskassan för att kolla när mina pengar skulle komma.
Då visar det sig att dom inte fått min blanket, och det var över en vecka sedan jag lämna in den, så då ringde jag Arbetsförmedlingen för att kolla och dom kunde inte se att den skickas, fick ett nummer till den som tagit i mot ansökan men honom fick jag givetvis inte tag på.

Blir att lämna in en nya blanket i morgon, och Försäkringskassan har noterat det hela så förhoppningsvis bör jag inte får vänta så länge men ändå är detta irreterande så klart.
Återstår att se hur allt löser sig.

MEN det soliga vädret och mitt goda humör gör att det hela känns lite bättre, samt att man haft en bra dag på jobbet och jobbat ute som vanligt.
Skönt som fan kan jag avslöja, återstår och se när jag ska ta tag i att kolla hur allt ska och kommer flyta när jag sen ska byta jobb men det blir att kolla upp i veckan.

Kommer kännas skönt när allt är klart och man kommit in i det nya jobbet.
Annars?

Ja, jag mår som sagt bra och allt funkar så som det bör!
Vore dock perfekt eller roligt är mer rätt ord?
Om man kunde träffa sig en trevlig donna som man kunde gå omkring och vara lite småintresserad elelr nykär i.
Men what the hell!
Det kommer när det kommer, har väl inngen panik så sätt!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Försäkringskassan strular ALLTID!!! Finns ingen myndighet jag hatar mer än dem! :-/



Go´ inställning broder, livet blir alltid mycket lättare så. :-)

Jag önskar jag kunde komma upp på Skogsröjet och rocka loss med dig och Ztizze. Det hade varit riktigt gött! :-)

2011-08-03 @ 20:18:12
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Så typiskt med papperstrassel - hoppas det löser sig snabbt och smidigt!

2011-08-04 @ 14:38:59
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn