src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Toxic Holocaust - Conjure And Command - NY...


Toxic Holocaust släppte sitt nya album "Conjure And Command" den 19 Juli, skönt att ha dom tillbaka.



1. Judgement Awaits You
2. Agony Of The Damned
3. Bitch
4. Red Winter
5. Nowhere To Run
6. I Am Disease
7. In The Depths (Of Your Mind
8. The Liars are Burning
9. Revelations
10. Sound The Charge

Toxic Holocaust - Nuke The Cross (Album: An Overdose Of Death)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Liie

haha ja bloggvärlden är verkligen skum! tack så jättemycket för din kommentar, jättebra att veta :) jag skulle så gärna vilja skriva mer om resor och konserter men det blir inte mycket sånt nu för tiden tyvärr..



jag förstår att inte alla gillar företagsbiten på bloggen, men de är ju som du säger något jag måste skriva om. företaget och bloggen hör liksom ihop och det är i bloggen jag valt att marknadsföra mig som mest.

2011-08-27 @ 16:56:05
URL: http://liie.se
Postat av: Liie

haha jag blir galen på mig själv ibland för att jag är så slarvig och tappar bort saker! tar mycket tid att leta samma sak tre gånger liksom :p

2011-08-27 @ 16:56:50
URL: http://liie.se
Postat av: Micke

sv:

Visst är han KUNG! ;-)



Ha en riktigt bra helg!

Kapsyl av! ;-)

2011-08-27 @ 17:27:50
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn