src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Grimgoth´s Vilken Film Tävling Resultatet...

 

För det första innan jag börjar med att presentera svaren och den stola vinnaren i tävlingen så måste jag bara påpeka att det slarvades väldigt mycket med lämnandet av "Storlek/Artikelnummer", även om du har alla rätt så kan detta i framtidens tävlingar vara avgörande att du inte vinner, detta gäller också bifogande av mailadress.
Vill man vinna helt enkelt så får man läsa reglerna och följa dom.

Sen vill jag säga till Annely: "Du är en sann trooper som ställer upp i tävling efter tävling trotts att oddsen och svårighetsgraden varit i mot dig, detta är otroligt bra enligt mig, önskar jag kunde ge dig något tröstpris.
Men jag får väl kanske försöka mig på att anordna en anpassad tävling för dig så du äntligen kan få stå som stolt vinnare
".  

Nu till dom rätta svaren:

Fråga 1:
 The Omen.

Fråga 2:
 Evil Dead.

Fråga 3:
 The Exorcist.

Fråga 4:
 Rock Star (ingen klarade av denna).

Fråga 5:
 Hellraiser.

Skiljefråga:
 The Masque Of The Red Death.

Vinnaren! 

Stort grattis till Fredrik Washburn Weileby (sångare i Sparzanza) till vinsten av en Texas Chainsaw Massacre "Eyes" T-shirt, den kommer så fort som möjligt efter adress skickande och annat.
Han hade förövrigt hela imponerande fem rätt av sex möjliga (inkl. skiljefrågan)

Även så klart ett stort tack till er andra som var med och tävlade, kanske det blir ni nästa gång?
För givetviss ska vi försöka anordna fler tävlingar här på bloggen!

Sist men inte minst även ett stort tack till Rockmerch som var med och sponsrade denna tävling med.


Innan jag avslutar vill jag fråga några frågor till framtida tävlingar?

1.Var denna tävling kul?
2.Skulle du vilja se en liknande tävling igen?
3.Var den för svår/lagom/för lätt?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Annely

Hahahaha, ja jag deltar så flitigt fast jag är medveten om att mina fjuttiga försök inte räcker ända fram. Jag hoppas på att alla andra är lika dåliga på området som jag helt enkelt! xD



Lite väl svåra tycker jag nog ändå de är ;)

2011-02-28 @ 21:54:04
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/
Postat av: Jonesy

Jag gav upp innan jag ens försökte.. Så för mig var den helt enkelt för svår ;)

2011-03-01 @ 12:31:37
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/
Postat av: Grodan

Jag tycker nog att denna var lite väl svår.. Jag klarade 3 men orkade inte ens skicka in svaren till dig då jag visste att jag inte hade en chans ;)

Mer tävlingar! Kanske köra på samma stuk fast du kan lämna en ledtråd då och då? :)

2011-03-01 @ 13:00:07
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn