src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Hear Me Now...

 

Vet att en del av er väntar ivrigt på svaren på min frågestund och dessa kommer komma, det är bara det att jag vaknat till liv här hemma och bubblar så jag måste hitta plats för dom.
Kommer nog också att släppa dom i delar, allt för att dra ut på det och kanske plåga er ännu mer.

Ser redan nu hur roligt det kommer bli framför mig.
Bloglovin rekomenderas i vanlig ordning samt en påminnelse om att tävlingen börjar lida mot sitt slut för den som vill hinna delta i den.

Så, våran dag i går var helt okej, vi gick en sväng till Ö&B för att bara "kolla" och "köpa lite" alltså typ för en 20 - 40kr, gick där i från med en full kassa och över 100kr fattigare, kanske inga summor att snacka om men det är livsfarligt att gå dit för man hittar alltid massa saker man vill ha.

Idag är det Fredagsmys som står på schemat och en del andra saker, vi laddar också för morgondagens troliga biobesök, men mer om det så klart framöver.

Igår satt jag och lekte lite i Photoshop, och sen kom Kevin in då jag var klar och ville testa på.

Det gröna är huset, Blå är dörren och det röda är luftröret.


En orm med en gubbe.
Orange är lysen och det blå är "ormen har blivit skjuten, men han klarar sig".

 Detta kommer jag göra idag också fall du undrar.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn