src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Svar På Frågorna (Del I)...

 

Då var det alltså dags för dom första svaren från frågestunden.
Det har kommit in en hel del roliga och bra frågor, och än finns tid kvar för den som vill ställa sin fråga.

Nu till svaren:

Maiden:
Om en grottman och en astronaut fightades, vem skulle vinna?
Svar: Det måste vara en kuggfråga? Så jag svarar Eddie.

Viola Vamp:
Dansar du nykter?
Svar: Vet inte om man kan kalla det dans men ja det händer. Även när jag är onykter kan detta hända.

Vilken läskeblask tycker du är vidrigast?
Svar: Jolt cola, dr.pepper, finns säkert fler men inget jag kommer på nu.

När kastade du en snöboll senast och på vem, om någon?
Svar: Det var någongång under denna vinter och Kevin föll offer.
(Kasta löst och på ryggen med en löskramad boll)

Hur skulle du beskriva din röst?
Svar: oj,... Östgöstdialekt och manlig med mjuka drag, om jag nu inte är arg eller glad.

Vad för shampoo, balsam och duschkräm använder du?
VO5 Schampo och Balsam, Axe duchkräm (olika dofter som varierar), förövrigt fått den udda komplimangen av en tjej att jag lukta gott för att vara hårdrockare.
Alltid undrat vad hon menade med detta.

Hur ser din namnteckning ut?
Christian Andersson, så ser den ut fast med skrivstil.

Skriver du stort eller smått?
Ganska slarvigt och smått.

Skrivstil eller textning?
Skrivstil.

Använder du helst versaler eller gemener då du skriver för hand?
Jag använder stor bokstav när det behövs efter regelboken, sen går det av bara farten.

Har du någon gång färgat håret?
Ja, försökte mig på en toning eller vad det nu heter way back in time, men den gick ur direkt så det är nog inte meningen att jag ska färga håret.

Om ja, i vilken färg då?
Gissa? ett försök får du! (Svart så klart)...

ILoveMandy:
Vilka är dina Turn-ons och turn-offs?
Turn-ons: En snygg tjej med bra ansikte och passande kropp.
Turn-offs: Motsatsen samt att jag kan finna för mycket tattueringar och piercings oattraktivt.
Menar du mer i sängen så blir svaret :"Me to know, you to find out".

Den andra delen av dina frågor kring Grimgoth kommer.

CrimsonAnna:
1. Vem av Dio och Lemmy är den ultimata metalguden?
Varför gör du så här i mot mig?
Men Dio för att allt han gjort och Lemmy för allt han fortfarande kommer att göra.

2. Vilken låttext skulle du säga mest är du?
Har nog flera men Twisted Sister - I Am (I'm Me).

Lyssna på texten, det tankesättet har jag ofta.

Så där ja, det var Del I... Mer skola komma inom en snar framtid.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Clementina

... "Östgöstdialekt och manlig med mjuka drag"...

Haha, du är rolig ;)

2011-02-26 @ 14:46:15
Postat av: Maiden

Nope, ingen kuggfråga alls, bara vilket du tror är mest logiskt. Jag tror att grottmannen skulle vinna för han är mindre och mer hemma på fighting. Astronauten är större men långsam i sin stora dräkt, så får grottmannen bara in ett slag på huvudet eller liknande så vinner han. Sa ju att det var en random fråga xD

2011-02-26 @ 18:45:16
URL: http://maidenzombie.blogg.se/
Postat av: Viola Vamp

HA HA! Kul att läsa dina svar. Garvade högt åt ditt svar: "...med bra ansikte och passande kropp". Hur är ett "bra" ansikte? Såg liksom Ringaren i Notre Dame framför mig! :D

2011-02-27 @ 12:51:33
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp
Postat av: Grimgoth

Viola Vamp:

En mycket bra fråga men jag vet i fan hur man ska beskriva min "drömtjej" eller liknande så ja...

Och ngn Ringaren i Notre Dame är det dock inte.

2011-02-27 @ 12:59:34
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn