src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Svar På Frågorna (Del II)...

 

Då var det alltså dags för den andra delen med svaren från frågestunden.
Det har kommit in en hel del roliga och bra frågor, och än finns tid kvar för den som vill ställa sin fråga.

Nu till svaren:

Annely:
- Du ska spendera en heldag med några bloggare/bloggerskor. Vilka blir det och vad skulle ni göra?
En heldag tror jag inte skulle räcka.
Bloggare/bloggerskor som skulle vara med: Du, Sanibo, Lady Do Or Die, Vanadesse, Liie, Grodan, Crimsonanna, Last Exit To Nowhere, Michalw, Viola Vamp, Micke (För att inte förväxla två micke), Mary Raven, Metalbloggen, Zolyra. har säkert glömt någon också. Så tycker du saknas så hojta.
Men vi blir ett stort och skönt gäng.

Vad skulle ni göra?
Dagen/helgen skulle börja med att vi samlades och lärde känna varandra för att sedan sätta oss ner och äta gott vid något form av långbord, senare på kvällen skulle vi samlas i den stora salen för mingel och lyssnande av musik, där skulle det även finnas utrymme för dans för den som är sugen, sen skulle band efter band braka loss in till sena natten och så skulle helgen fortsätta.
Allt är gratis för dom inbjudna från mat till alkohol och inträde då jag lyckas bjuda in blogg.se crew för att få bevittna denna odödliga kultur som vi lever och som dom fullständigt dag ut och dag in förnekar!

- Vad är perfekt bakis-käk?
Allt från en chips påse till en pizza skulle jag säga, beror på humöret

- Lyssnar du på någonting man kanske inte skulle kunna tro att du gör?
Har fått den frågan förr och då hänvisade jag till denna lista, den borde täcka upp även denna gång hoppas jag?

- Om du fick välja endast tre låtar att lyssna på, livet ut, vilka skulle det bli?
Oj, nu igen...hmm... Motörhead - God Was Never On Your Side, Twisted Sister - I Am (I'm Me) och  Kenta - Just idag är jag stark. Frågar du i morgon blir det säkert andra svar.

- Varför bloggar du?
För det är kul och jag är en kreativ människa som mår bra av det (?), sen hoppas jag att bloggen kan ge allt från tips till tankar och upplysningar som besökare och läsare normalt inte skulle tänkt.

Mr.MASA:
1. Första plattan du tyckte var helt fantastisk
Twisted Sister - Come Out And Play, Kiss - Asylum, dessa fick jag inspelat på band från vinyl av min farsa när jag var...ehh... ung som fan. hehe

2. Första plattan du tyckte var helt kass
Oj, fan... svårt val, dom flesta skivor som är mindre bra brukar ha några guldkorn?
Men jag ägde en gång en Necrophobic (minns inte vilken) skiva och Mörk Gryning - Maelström chaos som jag sålde och gör man det så antar jag att skivorna i fråga inte är något att hänga i julgranen.

3. Din absoluta favoritplatta
Plattor skulle jag vilja säga och det är många.
Come Out And Play, Asylum, Keeper of the seven keys (alla delar), Seprents of the Light, Secrets Of The Black Art, Abominations of Desolation ... osv... :)

Last Exit:
1. Nämn den största musikhändelsen i ditt liv!
För mig eller när jag kollat på band?
När jag kollat på band så är det nog dom flesta live upplevelserna, men intervjun med Joakim Brodén, Sabaton som jag gjorde för Getmetal.com samt Avantasia spelningen är ju något i hästväg.
Sen var det så klart dom gångerna man själv en gång i tiden fick stå på en scen stora händelser.

2. Om du inte fick lyssna på hårdrock, vad hade du då lyssnat på?
Punk och progg, något jag gör även idag.

3. Nämn en kändis som du skulle kunna tänka dig att leva en dag som.
Svårt att välja, men en jävligt snygg tjej, sen skulle jag söka upp mig själv och resten kanske du/ni kan räkna ut?
(Hoppas det funkar så)

4. Hade du antagit en skum blogg-skrivar utmaning av Last Exit utan att veta vad den skulle innebära?
Fan, Fan, jag visste det, kommer ångra mig redan nu känner jag men jag kan inte tacka nej så... "Bring it on!"

5. Snyggaste Metal-bruden där ute är?
Kolla in min kategori "Chicks Of Metal", omöjligt att välja! Inte sant?

Zolyra:
Om du fick välja helt fritt vad din sysselsättning (inkomstgivande) skulle vara, vad blir det?
Det jag gör nu skulle jag tro, men då i större skala, skulle kunna tänka mig att vara mångmiljonär med.

Några fobier?
Och det vill du att jag ska berätta öppet i en blogg?
Men jag tror jag inte har några, iaf. inte vad jag kommer på nu... hehe

Du är tvungen att flytta till en annan stad, vart hamnar du och varför?
Troligen blir det Göteborg då jag alltid haft en konstig förkärlek till staden och lustigt nog verkar det finnas sjukt snygga tjejer där med?
Samt att jag skulle då gå omkring och dra massa "Göteborg skämt" (något jag gör då och då redan nu).
Exempel: Hålla i en elkontakt och säga att jag söker kontakt.

Om du måste välja:
Bakgrundsdansare till Britney i ett halvår eller instängd i BB-huset lika länge?
Tror inte jag skulle passa som dansare så jag får väl välja miffona i BB-huset och köra ett race där, hoppas jag får ta med massor av snus in bara annars hoppar jag av så fort det är slut.

Det var alltså allt för denna gång...
... men som flickan sa: "Det kommer mera..."

Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: Annely

Grymma svar, det skulle förövrigt ha varit en grym dag med grymma människor! ;)

2011-02-26 @ 18:54:23
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/
Postat av: ladydoordie

en sådan där blogg-träff måste fan nästan bli av! haha

2011-02-26 @ 23:01:55
URL: http://ladydoordie.wordpress.com
Postat av: Grodan

Alltså, man borde faktiskt styra en metal-bloggträff ju! Fatta awesome det skulle vara :D

2011-02-27 @ 10:32:35
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Grodan

sv: men eller hur. Bra vore ju om man kunde mötas så mycket på mitten som möjligt och kunna hyra en fet lokal! Få dit ett schysst demoband eller så och styra käk och bara sjukt massa party.



Vi måste styra. Fan va kung det vore!

2011-02-27 @ 10:57:24
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: SANIBO

king! :)

2011-02-27 @ 18:55:34
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Micke

sv:

Gött, rockbroder!

Roliga svar och det är alltid kul att bli omnämnd på din sida! :-)

Den där träffen lät MYCKET intressant! Håller med Grodan om att man skulle gjort verklighet av den.

:-)

Hann aldrig önska trevlig helg, den gick för snabbt, (som vanligt), så jag önskar dig en bra vecka istället. :-)

2011-02-28 @ 21:27:56
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Liie

dra ihop en sån bloggfest, jag är lätt på ;)

2011-02-28 @ 21:58:42
URL: http://liie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn