src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Until It Dies...

 

Igår var en bra dag, jag tog tag i lite saker här hemma som jag lovat mig själv.
Ringde lite samtal och liknande, känns bra och skönt!
Detta kommer jag fortsätta med precis som mitt bloggande då jag trivs med det.

Kommer fortfarande hålla hög uppdateringsfrekvens i den mån jag hinner och orkar, och för att orka så behöver man inte bara besökare utan kommentarer och feedback.

Det är kanske den viktigaste delen i bloggvärlden skulle jag tro.
Så det vore roligt om ni började matcha besökarantalet med kommentarer.

Nu fick jag det sagt och nu får vi se...

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Här kommer en kommentar för att visa att jag var här. :-)

2011-02-01 @ 22:08:34
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: anake

Jag har också hälsat på :)

2011-02-02 @ 18:55:56
Postat av: Lore

Det är väl just det som gör bloggning lite "så där" som kommunikationsform. Många kanske läser, väldigt få orkar kommentera. Det blir väldigt enkelriktat och utan feedback står man där och undrar om det man gör ens är värt att ägna tid och energi åt. Tyvärr så tror jag inte bloggvärlden nånsin kommer bli bra på det där om man nu inte skriver om den där nya mascaran som åhléns köpt in. För att inte hamna i nån blogdepression så tror jag man måste värdera antal besökare högre än man kanske gör. Det är ju faktiskt feedback i sig. Hoppas du lyckas hålla elden vid liv!

2011-02-03 @ 21:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn