src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Supernaut...

 

Bättre sent än aldrig säger dom som vet.
Och så är det verkligen med detta inlägg, det har fått gett vika för andra "tråkiga" saker i bloggen.
Men vi ska försöka att köra en rättvis variant.

För en tid sedan satt jag och Kevin i vår huvudstad Stockholm i en vecka.
"Vad bra tänker ni, nu får vi äntligen se lite vettiga kort!"

Nja, säger jag på det uttalandet, dock kommer jag bjuda på kort men vettiga är dom inte för fem öre!!
Here it goes och försök att hänga med nu!


Tror vi börjar på bolaget då jag såg denna, den är säkert ute nu men då tänkte jag att denna borde vara nått för alla modebloggar?!


Chicken? Taco? sounds good... (ej testad av mig) är den god?
Är inte mycket för kycklig.


Se varningen! den stämmer kan jag avslöja, den är stark men på ett bra sätt.
Testa så får ni se! (Glöm inte nått att dricka till bara)


Titta där ja, här ska det byggas.
Hur många ton kan en grävmaskin egentligen ta?


Det tar sig sa pyromanen, det ska bli en affär av vältfritt format.
Tur att det är nybygge för Farsan sa i går att det alltid är extra problem med utbyggnader.


Min Rocky Balboa vikt på 70 kg är ett minne blott, hur jag än vägde mig så ville det inte, och detta är en "bra" vägning bör tillägas.
Dock ser jag positivt på det hela då jag kännt mig lite tjock ;)


Insöade! jo jag tackar ja!
Men inte så konstigt kanske?
Stockholm är ju som Norrland!!


Ska vi gå ut?
- 12,4!
Nja, får jag tänka på saken?
Sa jag att Stockholm är som Norrland?


En tur på stan och jag fick syn på denna über coola hjälm.
Helvete, vad jag vill ha en motorcyckel och denna hjälm.


Halloweenbröd?
Ja, jag vet den är dålig men den funkar i min värld.


Tänt var det här!
Den tog fyr den där döh!


Ja, mina skämt kan vara lite mastiga ibland.


Höjdpunkten på resan var när jag träffa Viola Vamp.
Det bara måste vara SÅ hon kom på sitt namn, ha!
I got you now!


En skorsten och en måne?
Jo jag tackar ja, undrar om han är full!
(Det var jag förövrigt inte)


General 12 årig whiskey?
Jo jag tackar ja, den är oöppnad än och inte i mitt hem (lika bra kanske?)
Vore nått att sätta tänderna i eller vad säger du Metalbloggen?


Som sigel kille är det viktigt att vara pigg och fräsch har jag hört, så nu slår jag ett slag för det med.
När man sedan har ett fruntimmer kan man ju alltid "let your self go".
Ja, ni vet vad jag menar!!!

Det var alltså min vecka i Stockholm visst hade vi det skoj?
Kevin uppskattade väldigt mycket att åka tunnelbana och andra tåg som fanns där och var en äkta turist.
Jag är ju lite mer världsvan (som inte hittar ett skit i det där Norrla...eh...Stockholm).

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

HA HA, "VEOLIA"! s Tro det eller ej, men jag är döpt till Viola, i andranamn. :) Beträffande masterna, var var de? Jag tror nämligen att jag ser dem i skrivande stund från datarumsfönstret. Finns ju dock kanske fler, därav min förfrågan. :)

2011-02-19 @ 11:33:10
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Thanks :D Ja det var sjukt kul!

2011-02-19 @ 11:49:26
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Chief Rebel Angel

Hehehe... ja, vad ska man säga?

jag har faktiskt inte smakat Generalen, men som gammal snusare OCH ny whiskylover kan det ju inte vara helt fel! :)

2011-02-19 @ 12:23:28
URL: http://metalyze.blogspot.com
Postat av: Micke

Hahahahahaha

Vilken underbar "resedagbok"!!! :-D

Likadan humor som mig har du också. :-)



Jag har ju hoj och den där hjälmen vill jag ha!!!

Hade nog orsakat en del olyckor omkring mig dock...

;-)

2011-02-19 @ 16:05:40
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, det ska bli intressant ja :)

2011-02-19 @ 16:07:42
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: anake

Jäkligt roligt inlägg =D

Gillar din humor!

2011-02-20 @ 16:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn