src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Utmanad...

 

Jag blev utmanad av Micke W med en lista som man skulle fylla i, så här kommer den:

Hur länge har du bloggat?
Två år and counting.

Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
Svårt att säga men 5-20 kanske?

Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
Dom blandar precis som jag.

Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Ja, det tror jag nog, sen tror jag en del kanske kan missuppfatta en del saker kanske men det har med att göra att dom faktiskt inte känner mig så väl som dom tror/trodde.

Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Nej, tycker jag varit anonym på en del saker men sedan har det visat sig att så är inte fallet och där med tror jag också att det är svårt att hålla på gränsen och att den både tänjs samt dras åt.

I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse?
Tror att alla mer eller mindre bloggar för det, varför skulle man annars sitta på internet och skriva om sitt liv liksom om man inte ville att någon skulle läsa om det?
Personligen så ska min blogg växa och bli större så då måste den och jag få viss bekräftelse.

Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?
Ja, förutom sådana som jag känner är den övriga räkningen uppe på tre nu, vore kul om det blir fler.
Tror det kommer bli fler med men vi får se hur många som vågar bjuda in Mr. Grimgoth på någon bloggfest eller liknande.

Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Absolut. Bloggande och dess värld kan vara hård och kall med bekräftelse sökande och andra ting, och som sagt så är du ju också i och med bloggen en offentlig människa, men kan man ta det till viss del tror jag inte det är några problem.

Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Besökarantal mot kommetars frekvens, kan sakna feedbacken ibland. Att den tar tid som man kanske kunde lägga på mer viktiga saker?

Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Ja, jag sitter nog kvar då med, dock tar jag år per år, det är så i mitt personliga liv med.
Varje Födelsedag (och när bloggen fyller/fyllde år) sätter jag mig ner och funderar över det man varit med om och om det är värt det. sen ställer jag frågan "Ska vi köra ett år till?".

Utmaningen går vidare till:
De som orkar.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: radio

Sv: Tack, kul att du tyckte det var kul med intervjun. Jag är också över 30, men jag har roligare nu än i min ångestfyllda ungdomsperiod.



Kul att läsa om dig också! Din blogg är allitd maxad med kul läsning!

2011-02-07 @ 14:26:26
URL: http://www.radiogirl500.blogspot.com
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Det bästa knepet för fantastiskt god köttfärsås är att göra det av överblivet köttfärs från just tacos. Vi äter alltid köttfärsås & spagetti dagen efter vi haft tacos. Då är den redan kryddad och supergod + att man kan hälla i resterna från tacosåsen + gräddfilen. Det blir super.

2011-02-07 @ 14:46:55
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn