src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

IT-supporten...

 

IT-supporten
(The IT Crowd) är en ganska gammal humor serie som jag sett hela av, dock upptäckte jag för en tid sedan att dom börjat sända nya avsnitt (på TV4 Komedi) och då av säsong fyra som släpptes i England den 27 September 2010.
På dvd släpptes den 14 December 2010 i USA. 

Vi får följa nördarna Moss och Roy som jobbar på Reynholm Industries IT-avdelning, en dag så får dom sällskap av Jen som lyckas fått jobb där trotts att hon inte kan något om datorer.
 
Deras kontor ligger långt ifrån de vackra kontoren på övervåningarna utan huserar nere i källaren, Jen vill inte jobba i källaren lika lite som med hennes medarbetare så nu är frågan om de tre kan hitta någon gemensam nämnare så att de kan jobba tillsammans?

Efter som dom flesta videoklipp från serien som finns på Youtube är "Inbäddning inaktiverad på begäran".
Så får jag länka några istället.

Truest moment ever
Memory IS RAM
Never Ever Type Google Into Google

Och sist men inte minst, min favorit:

Rekomenderar så klart er att se denna serie så klart.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn