src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

There In The Silence...

"But now someone's entered
The walls are defied
The shadows they watched
While the dark sympathized

But there in the silence
There in the silence
"
 

Vad finns det att orda om den lugna Fredagen som jag och Kevin hade?
På vägen hem från skolan så hände det en spännande sak.
Det var nämnligen så att vi uptäckte en brand i en container och stog och kolla på den medan byggarbetarna släckte den lite, men sen kom självaste brandkåren dit.
Då kunde vi inte hålla oss längre utan intog första parkett.

 

Detta påminde mig också om mitt löfte om att besöka brandstationen med Kevin, något som vi snacka om redan förra året men det vart aldrig av, så nu är det verkligen dags.
Får se vad jag får för svar.

Spännande är det allt med lite eld och brand, men ack så farligt det kan vara också.

Väl hemma var det bara lugnt mest hela kvällen med läsk och pizza samt film.
Idag kan jag tänka mig att det blir liknande planer fast ingen pizza då.

Hur ser eran Lördag ut?

Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: bex

Lördagen är full med plugg... lovely

2011-01-22 @ 22:07:18
URL: http://bexxxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn