src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

You Or Them...

 

Ska jag vara ärlig och det ska jag väl, så är jag jäkla trött, seg och hungrig.
Dålig uppdatering och oinsperation lider både jag och bloggen av tyvärr.
Inget som jag önskar eller vill!
Och jag kan nog inte minnas när det var så dålig uppdatering senast?!!

Men hoppas ni stannar kvar endå, för jag kommer troligen snart tillbaka igen ska ni se.
Men det är bara lite mycket annat runt omkring mig.

Men tänkte att ni inte skulle gå utan sysselsättning.

Utan ger er ett litet tillfälle och ställa frågor eller helt enkelt komma med funderingar runt mig eller bloggen.
Hoppas att så många som möjligt hoppar på detta, desto fler, desto bättre!!

Tack på förhand och för erat tålamod.
Svar på det hela kommer så fort det ramlat in mycket och bra frågor!!

NU ska jag äta!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Zombie

Jag har en fråga! Säkert en dum fråga för det går väl att hitta svaret någonstans här, men jag orkar inte leta så what the heck :)

Vem är Kevin? Är det en vän eller en son?



Keep up the good work, gillar din blogg för den håller mig uppdaterad på saker jag annars missar! Har faktiskt plockat upp både ett och två nya band att lyssna på tack vare dig ^^

2011-07-13 @ 19:09:39
URL: http://voodoobunny.se/blogg
Postat av: CrimsonAnna

Hur skulle ditt drömband se ut? Ett GrimGoth all stars

2011-07-14 @ 22:37:26
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Erik

Har läst din blogg ganska länge nu.

Så här kommer några frågor som jag hoppas du ska kunna besvara.



Vad tror du det är som gjort att du har så stor blogg som du har idag?



Vad är roligast att blogga om?



Vad har du för planer i framtiden?

(Med bloggen eller liknande?)



Konsert/Festival planer?



Keep up the good work, gillar din blogg för den håller mig uppdaterad på saker jag annars missar!

2011-07-16 @ 10:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn