src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Grimgoth @ SRF - Del I...

 

Det svåraste när man ska göra sådana här inlägg och lägga ut kort är att välja ut dom, har totalt 125 kort och ett klipp inspelat på Ozzy genom mobilen.

Nästan uteslutande kort på band och liknande, därför har jag där med lånat lite kort från andras kameror så ni också får se formen och annat på mig.
Allt som allt vart det då 84 kort, hoppas det duger.

Sen kommer nästa problem... Vilka dagar och liknande det var, banden är ju inte så svårt men dom andra!
Hur som helst här kommer den första delen!


Bilen innan all packning var inlastad och klar, ville bara bjuda på detta kortet "for show".


Äntligen framme och löst ut bandet, lugnet är nu i kroppen.
Meningen var väl att vi skulle kolla på Hardcore Superstars men det glömdes bort då vi satt vid bilen och kröka i stället.


Morgonstund har guld i mun, här är klockan ungefär 06:35 på Torsdagen.
Ser både lite hjälplös samt morgontrött ut? Piggare än så här kan man väl bli?


Joan Jett rocka röven av oss och låtlistan var perfekt, i mellanåt tror jag även att jag vart lite kär i henne.
Detta kommer vi nog återkomma till.










Här är ett sådant tillfälle som jag blir kär i henne, och jag lovar att sekunden innan detta kort så kollar hon mig rakt i ögonen.




Slut på Joan och klockan har blivit dags för Queensryche, ännu en underbar konsert kan jag avslöja!!










Accept i sitt esse och precis som på nya skivan "Blood Of Nations" saknar man inte U.D.O speciellt mycket.
Sen får man tycka vad man vill.






Mitt i allt dyker detta kort upp, jag vet inte när, hur eller varför det togs.
Är det någon som vet så hör gärna av er!


För nästa kort i serien är Saxon, blir det tråkigt om jag ännu en gång säger att det var en toppen konsert?
Glömde dock bort Morbid Angel mitt i allt så jag hoppas verkligen att dom kommer igen.





















Men Judas Priest då?
Efter detta var jag rätt mör och var borta vid scenen och bara såg havet av folk och tänkte "Nej, jag orkar inte".
I efter hand hörde jag att dom inte gjort så bra framträdande så jag får lita på det och sen har jag ju sett dom förr.

Det var alla kort för denna del.
Nu vill ni inte se mer va?

Synd, för i nästa del får ni se mig både skratta och dansa!!

Cheers!!
Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn