src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Grimgoth @ SRF - Del II...

 

Innan jag börjar den andra delen med foton måste jag berätta om vägen hem från Judas dagen innan, det var scary kan jag tala om.
Jag gick ensam och på vägen (som var dåligt belyst) och då dök det upp som en svart skugga, alltså som någon stog där i ögonvrån och jag reagerade... detta upprepa sig några gånger, till slut när det hände så stannade jag upp och verkligen kollade om någon ens var i närheten.
Totalt folktomt så jag gick vidare, detta upprepa sig några gånger till samtidigt som jag hörde röster, i bland på distans och ibland verkligen nära som någon snacka med mig, kollade då också omkring mig men folktomt igen.
Kom på mig att svara då och då på vad som sas.
Väl i tältet igen fick jag lägga mig ner och allt vart lugnare.

Vad detta berodde på vet jag inte, hade bara druckit mina öl, kan varit en jack daniels jag drack tidigare också men det låter långsökt.
Tror mer på uttorkad fylla typ, spookey mulder var det i alla fall.

Vi låter dagen börja med lite kort nu va?


Vet inte varför jag ser (försöker) se ledsen ut?
Kan det varit regnet? Kan det varit att jag missat något band?
Ingen anning men här börjar min dag i alla fall.


Dags för områdes besök då Steelheart spelade, dom öppna med "Blood Pollution" och körde sedan "We All Die Young" längre fram så jag är mer än nöjd.








Tillbaka uppe hos mina sköna polare och jag har också hämtat påfyllning.
Sitter och ska kolla spelschemat och funderar säkert på vad som komma skall.


Det var lite Iced Earth och det finns en låt jag ville höra med dom och det är "Melancholy (Holy Martyr)", tror ni dom körde den?
Nej, med andra ord va fan gjorde jag där?








Mustasch då? Jo dom öppnade med "Double Nature" när jag ännu inte hade hunnit in på området och körde den inte igen. Men dom brände av rätt sköna låtar ändå. Snälla, sluta öppna med den låten, utan spara lite på den!








Här är kortet där jag skrattar, nöjda?


Sekunden efter då jag insett mitt misstag.


Helloween, vad ska man säga?
Jag vart inte besviken i alla fall. någon låt från Keeper of the seven keys pt. 2 och medleyt från pt. 1 gjorde min dag, samt Dr. Stein. (Hörde i efterhand att ljudet var lågt? Stämmer det, inget jag märkte i alla fall)








Här avslutas kvällen för mig?
Inga mer kort från den dagen?
Ja, din gissning är lika bra som min vad som hände sen.


Här får du en bild på en söt larv istället.


Okej, har jag lovat dans bild så har jag.
Jag utför "soldansen", och fick vi något mer regn efter det?
Svar nej.

Hur ska han toppa detta då?
Det undrar du va?
Inte alls svårt...
... ledorden blir: The Crash tröja, cigarr och ko.
Spännande va??

Cheers!!
Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn