src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Jag Panzer Nya Platta...

 

Jag Panzer släppte sitt album "Scourge Of The Light" den 28 Februari, och nu har också videon till låten "Burn" kommit, satan så bra.



1. Condemned To Fight
2. The Setting Of The Sun
3. Bringing On The End
4. Call To Arms
5. Cycles
6. Overlord
7. Let It Out
8. Union
9. Burn
10. The Book Of Kells

Jag Panzer - Burn (Album: Scourge Of The Light)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: anake

Jisses, detta var nåt för mina känsliga metal öron! Me like!!

2011-03-12 @ 19:58:49
Postat av: Grimgoth

Anake:

ja, Jag Panzer ska man nog inte underskatta?!

2011-03-12 @ 20:31:31
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn