src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Kimbloggar...

 

Kimbloggar är en blogg som handlar om hårdrock och det lilla extra intressanta som vanligt är at tdet är en hon som sitter bakom rattarna och gör en fantastikt jobb så klart.

Personligen är jag dålig på att läsa bloggen i fråga men det hidrar mig endå inte från att länka och tipsa om henne, precis som hon gjorde med mig.
Alltid spännande att göra detta då tips ingår lite i detta med denna stora bloggsfär som vi alla sitter i.

Precis som jag så har även hon hamnat på kollegan Chief Rebel Angel´s Blogg I Fokus och vi får där med ta del av en personlig bakgrund och intervju/presentation av bloggen.

Nästa gång du läser eller kommenterar bloggen/bloggarna så hälsa gärna från mig.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Kim

Tack tillbaka :)

2011-03-15 @ 10:51:23
URL: http://kimkahn.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag gillar hennes blogg, hon är grym på att skriva! Hade faktiskt ingen aning om att det var en tjej.

2011-03-16 @ 10:50:48
Postat av: Grimgoth

Anonym:

Alltid lika skoj när man kan upplysa och tipsa.

Välkommen åter hit med ;)

2011-03-16 @ 11:21:35
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Stefan

Hejsan bra att länka till andra håller själv på att bygga upp en liten trafik flöde till mina bloggar. De verkar som de flyter på ... Funderar på att ha en hörna där jag lägger in andras bloggar har inte listat ut än hur de ska se ut men de kommer väl... Har du några tips på vad ja kan göra så är jag väldigt tacksam för detta... Ska kolla bloggen ovanför nu lite...

/ Stefan

2011-10-05 @ 15:00:14
URL: http://metrobloggen.se/stefane85/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn