src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

2000 Inlägg...

 

Sedan min bloggstart den 25 Januari 2009 har det hänt mycket på vägen, en av dom är att bloggen nu firar 2000 inlägg!

Hur ni stått ut är en bra fråga?!
Hur jag orkat/hunnit med det hela är en annan?!

Men min bloggkarriär är inte slut än, så det lär bli en hel del inlägg till, känner att jag ännu inte är klar med detta.
Om den dagen ens kommer?
Vet hur det skulle se ut, kommer ta mina farväl för att sedan släcka ljuset och gå av scenen.

Hur firas detta då?
Tja, det vet jag inte riktigt än men vi ska nog kunna hitta på något spännande.

Tänkte vända mig till er... med lite frågor:
Finns det något inlägg ni minns mest?
Finns det någon av mina serier ni gillar/saknar?
Om jag skulle sluta med någon av mina återkommande kategorier skulle det bli:
Coverama?
Chicks Of Metal?
Smiling Like A Killer?
Fredagstema?
Specialinlägg?
Filmspecial?

För er med Facebook kan också besvara denna fråga där.

Tack för allt mina kära läsare.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

STORT grattis rockbroder!!! :-)

Jag gillar cicks of metal. ;-) och smiling like a killer! :-)

Keep on blogging!!! :-)

sv:

OH YES! Riktigt grymma! :-)

2011-05-12 @ 20:50:31
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Annely

Haha, stort grattis för fan (i efterskott!) :)

2011-05-13 @ 17:52:19
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/
Postat av: Michalw

Grattis :)

Fortsätt som du gör bara :)

2011-05-14 @ 19:06:22
URL: http://rockerfarsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn