src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Coverama Suprise XI...

Vi tar och öppnar upp dörren för ännu en "Coverama Suprise", det blir som vanligt 20 stenhårda och snygga omslag och mina tankar kring dom.

Detta är så klart alltid ett lika stort nöje och även om jag gjorde den absolut första den 23/5 -09 så tröttnar jag inte.
Hoppas så klart att inte ni heller gör det!

Nä, nog med ord och mera omlsag!
Enjoy!

(Kör ingen ranking om ni trodde det utan tar som dom är helt enkelt)
(Alla bilder är klickbara för lite större format)

 

 Alestorm - Back Through Time
Pirat temat blir nog fan aldrig uttjatat, och inte denna gången heller!

 Amaranthe - Amaranthe
Ett gruppfoto som omslag? Tja, varför inte!

 Anvil - Juggernaut Of Justice
Helt enkelt jäkla snyggt och lite roligt omslag.

 Arch Enemy - Khaos Legions
Vrede och hat är känslorna som jag får.

 Autopsy - Macabre Eternal
Död och Zombies, man kan inget annat än älska det.

 Blackguard - Firefight
Påminner om en vulkan, men det är inte något fel i det.

 De Van - Planet Botox
Hela temat och titeln tilltalar mig totalt.

 Hammerfall - Infected
Ännu ett bevis på att enkelt är bra och snyggt.

 Hammerfall - One More Time
Zombie tema igen, och det går hem även denna gång.

 Hate Eternal - Phoenix Amongst The Ashes
Detta bara funkar på en okänd nivå som jag riktigt inte hittar ord för.

 Hell - Human Remains
Eld och helvete liknande miljö kommer jag nog alltid vara svag för.

 Hibria - Blind Ride
Vad var det jag sa nyss? Eld är grejen!

 Infestus - E x | I s t
Mörk och mystiskt funkar fint det med så klart.

 Jag Panzer - Scourge Of The Light
Ser ut som en bild från någon saga, helt okej.

 Journey - Ecl1ps3
Lustigt nog får jag lite Alien vibbar av denna.

 Lake Of Tears - Illwill
Jag skulle vilja ha detta som ett vykort, underbart!

 Memorial - Shatter The Art
Fan så briljant detta är, blir mållös.

 Pain - You Only Live Twice
Får mig att tänka på TV-spel.

 Poisonblack - Drive
Filmvibbarna är totala, och jag skulle mer än gärna vilja se den.

 Revoker - Revenge For The Ruthless
Vilda västen, here i come!

Hoppas du gillade denna och om du kommenterar duktigt så blir jag glad.

Vilken/Vilka var din favorit denna gång?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Nu vill jag inte vara hårklyvare, men det där är inte Hammerfalls omslag till Infected-de fick inte använda symbolen för biohazard-symbolen är tydligen skyddad i musiksammanhang av ett amerikanskt band.

2011-05-29 @ 23:03:15
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Achilles

Ja Alestorms nya är fruktansvärt snyggt cover. gillar även (inte för jag lyssnar på bandet så mycket men Cloudscape med cdn cloudscape e ganska coolt cover också. De mesta av motorheads covers är också grymt snygga. Även Dark tranquillity har ett par grymt snygga, gillar den abstrakta stilen många av deras skivomslag har. Ha det gott

Paret Hårdrock

2011-05-29 @ 23:48:09
URL: http://achillesblogg.se/
Postat av: Clementina

Hammerfall - Infected, gillar jag mest.

2011-05-30 @ 13:40:34
Postat av: Viola Vamp

Autopsy - Macabre Eternal-omslaget gillade jag bäst. Kändes nääästan lite kitschig, nämligen. :)

2011-05-30 @ 20:24:50
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn