src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Mission No. X...

 

Idag är den där underbara Fredagen här igen, NKPG Festival är det som står på schemat för kvällen.
Om inget oförutsett händer så klart!

I morgon spelar Graveyard på Nöjesfabriken i Karlstad, och jag skulle mer än gärna vilja vara där men jag har nog inte råd att åka tyvärr.
Men det ska ju inte hindra er som kan att köpa en biljett till det hela.

Det blir bra detta, känner det i ben och märg.
Men snart är det dags för mig att köpa förfriskningar inför kvällen.

Vad ska ni hitta på denna Fredag?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: MacFirehawk

Då lär vi ses ikväll då ;)

2011-05-27 @ 17:25:39
Postat av: Rockerfarsan

Hoppas det var skoj på Nkpg Festival :)

2011-05-28 @ 10:25:28
URL: http://Rockerfarsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn