src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Sent En Lördag Kväll...

"Greven lutar sig tillbaks
och tänder en cigarett.
Han försöker få nå't sagt
men det är inte så lätt.
"

 

Igår satt jag här hemma och hade mina öl som sällskap, det var perfekt för jag fick reda ut mina tankar som jag behövde, sysselsatte mig med olika saker så som sitta vid datorn och lyssna på musik och besöka internet sidor.
En av dom var Facebook och där spamma jag ut mina spontana tankar och videos med musik.

"Nu blir Greven lätt extatisk
å han står i sin fåtölj.
Han spiller grogg åt alla håll
men är ännu inte nöjd.
"

Öppnade upp pokerbordet, spelade, såg och vann.
Avslutade och sedan gick tiden lite till.
Kollade till mobilen efter sms och hämtade ett ljus och satte det på bordet och mig i soffan.
Mysdags med det bästaste sällskapet... Mig själv.



Efter det så började skuggorna tala sitt tydliga språk med mig.



"Sen säckar Greven helt ihop
nu är han allt för full..
Han somnar som ett litet barn
mitt i sin fåtölj."


"Ja, den svävar som en stjärna
mitt i vårt vardagsrum...
"

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn