src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Til Hel Og Tilbake Igjen...

 

Vad ska man skriva för inspirerande idag då?

Den senaste tiden har jag funderat lite på vart man är och vart man ska, lite som vanligt i mitt liv.
Jag har kommit fram till lite olika saker så klart.

Den sensaste tiden har allt känt som ett vakuum där inget händer, korta/kortare perioder har jag dock fått vara och vistas utanför min bubbla och smakat på den klara och rena luften utanför, för att sedan sugas in igen.

Flera faktorer spelar in så klart, tänkte försöka kasta lite ljus på dom.

Arbetslöshet
Arbetslöshet är inget roligt och jag försöker ha en sådan normal och bra vardag som det går, ibland så sätts det käppar i hjulen pga det ekonomiska, men det har man ju mer eller mindre lärt sig att leva med så klart.
Ändå känns det som det någongång kunde komma ett företag och lyfta upp sig under sina vingar och på så sätt skulle jag kunna säkra min framtid på många olika sätt.
Någon som vågar statsa på mig och säga: "Vi tror på dig".
Givetviss söker jag också jobb så ni inte tror annat.

Bloggen
Bloggen har varit en bisyssla nu ett bra tag samt att jag som ni vet gör lite saker åt andra så som Getmetal.com för att nämna en.
Det är lika skoj som jag började (ibland), men även där är det lite vakum känsla och det känns som man ibland står still och inte finner ro eller tid för att göra lite extra roliga saker, "Specialinlägg" är en av dom, vet inte hur länge nu jag sagt och haft tanken att göra ett nytt, men sen har jag inte hittat ron eller tiden.
Dock är det alltid lika spännande att se vad den har gett mig och säkert kommer ge mig erbjudande mässigt, för det har blivit en del och jag hoppas på mer.
Men någonstans kvarstår frågan: "Är jag lika rolig som förr?"

Privat
De två redan nämnda faktorerna går ju lite hand i hand med detta, men ibland kollar jag på mitt liv och undrar "vad i helvete hände?".
Samtidigt som jag är ganska nöjd med det man uppnått, utan hjälp eller bristfällande sådan...
Det är bara jag och viljan som tagit mig hit, skulle jag lyssnat på saker och ting runt mig i det yngre livet skulle jag inte suttit här idag, det är ett faktum.
Sen letar jag också efter en bra och härlig samt snygg "Killer Queen" att dela mitt liv med, men hon vägrar visa sig och jag undrar om hon finns?
Men i andra änden så är det väl bra? För jag är ganska nöjd som sagt.
Dock saknar man känslan av att ha någon att dela livet och kärleken med, inget att hänga upp sig på kanske?
Det blir som det blir... Ni kommer och går tills den rätta dyker upp...

Framtiden
Framtiden vet jag inte vad den har för planer eller om jag ens är med i dem, men jag hoppas på en bättre sådan.
Dessa år som jag haft är inte roliga även om de haft sina ljuspunkter.
Hur som helt, vad den nu än bär på så är jag mer än redo att ta till vara på den och njuta av den, i nergångarna kommer jag bita i hop och försöka hitta styrkan och viljan att resa mig upp igen.
Man kan säga att jag är lite av en underdog, van att kämpa för brödfödan.

Nu har jag fått detta ur mitt system och det känns bra.
Tack mina kära läsare för ni lyssnar på mig.

Länge sedan jag var lite mer "personlig" i bloggen känns det som?

Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Väldigt klokt och sunt av dig att ha spaltat upp dina utvecklingsområden och reflekterat över vad det är du vill.

Nu finns det ju bara en väg att gå - sikta mot stjärnorna!

2011-05-05 @ 13:58:14
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp
Postat av: Grimgoth

Viola Vamp:

Tack för ditt stöd.

Och det får bli: "One vision, One goal".

Sen får man se vart jag hamnar... Kanske på en parkbänk bland alkisar eller bland de stora stjärnorna? :)

2011-05-05 @ 14:16:31
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn