src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I Gotta Feeling...

 

Dagens Fredagstema skiljer sig från dom andra på det sättet att det inte är så "metal".
Men denna låt får mig oftas på ruskigt bra humör och nu hoppas jag att det ska smitta av sig på er läsare där ute så klart.

Kevin brukar kalla denna låten för "Ben 10 låten".
Hur som helst kommer jag festa hela helgen och det kommer nog bli tungt och roligt race.
Fan, vad skönt att äntligen bara få släppa allt för några dagar och bara vara.

Där med vill jag som vanligt passa på att önska er trevlig helg och Fredag så ses vi där ute i dimmans mörker.
Ta hand om er nu mina kära läsare och kom ihåg att jag gör detta för eran skull!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Paret Hårdrock

Ja den är en riktigt downer för mig kan jag säga. Själv kör jag alltid folk metal innan jag skall gå ut! http://www.youtube.com/watch?v=oFW6IE0yWGs



Turisas - Sahti Waari live, Där har du riktigt fredags"pepp" musik.

2011-09-04 @ 13:09:55
URL: http://achillesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn