src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Steel Panther - Balls Out - NY...

 

Steel Panther kommer släppa sitt nya album "Balls Out" den 1 November, och det ska bli spännade och se hur dom kan ha "skoja" till det denna gång.



1. In The Future
2. Supersonic Sex Machine
3. Just Like Tiger Woods
4. 17 Girls In A Row
5. If You Really, Really Love Me
6. It Won't Suck Itself
7. Tomorrow Night
8. Why Can't You Trust Me
9. That's What Girls Are For
10. Gold-Digging Whore
11. I Like Drugs
12. Critter
13. Let Me Cum In
14. Weenie Ride

Steel Panther - Balls Out (Album trailer)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Det kollade jag inte upp. Jag vet allt om La Vey satanister och har fått höra från många, speciellt tjejer, att satan inte alls har något att göra i den tron. Vilket jag tycker är ganska mycket bullshit :p Att man dyrkar sig själv men ändå följer vissa regler i en bok, det känns bara löjligt för mig.

2011-09-22 @ 18:12:30
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn