src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

What's Going On...


Jag älskar humorklipp och detta är ännu en gång ett väldigt bra exempel på detta!
Det är alla vår hjälte He-Man också!
Välkommen till Fredagstemat.

Idag skrev jag på kontrakt för mitt nya jobb och detta innebär att jag kommer ha jobb ett ganska bra tag framöver och det känns mycket bra, dessutom så är Kevin här nu vid min sida med!
Underbart.

Vet att jag blivit tråkig och kört mer nyheter och liknande här på bloggen den senaste tiden och inte så mycket om vad som händer i mitt liv.
Men det händer heller inte så mycket, utan man jobbar och sen kommer hem och gör typ ingenting.
Ja ni känner säkert igen det!

Men jag vill ändå fråga er läsare, vad ni tycker och tänker samt vill se kanske mer eller mindre av helt enkelt.
Kanske ska jag köra eller blogga något nytt?

Stimulera mig nu, sen när ni sitter ensamma i dimman kan nu ju alltid slå på denna video och få er ett gott skratt.
Ta hand om er så ses vi snart igen!!


Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Clementina

Jag tycker det är kul när du lägger ut bilder på lite vad som helst. :) Haha, inte så bra svar kanske men så tycker jag.

2011-09-16 @ 20:01:39
Postat av: flickvall

Sv: Tackar man!



He man är ju hardcore :)

2011-09-17 @ 13:56:51
URL: http://flickvall.wordpress.com
Postat av: Majje

Bilder is the shit! Livar alltid upp, oavsett om det e dagens (o)nyttiga måltid, Kevins senaste konstverk eller dina kanske kluvna hårtoppar? :D



Hörs!

2011-09-22 @ 18:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn