src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Fatal Smile @ The Crash...


För den som hänger med här i bloggen har märkt att det var tomt på inlägg igår, men vad gör det när man nu är tillbaka efter fokus på annat och kan visa massa kort från The Crash kvällen där inga andra än Six Gun och Fatal Smile spelade!

Innan jag drog dit träffa jag upp en gammal bekant för några kalla, då var klockan runt tre kanske, det var roligt.
Sen drog jag hem och ladda vidare inför kvällen, mingel och skitsnack vart det på plats.
Det är lika kul varje gång, och man ser ofta nya ansikten.

Hur som helst så träffa jag bägge banden och snacka med dom, grymt trevliga var dom så klart.
Kort?
Ja, nu släpper vi lös korten som får prata sitt tydliga språk.


Jag och grabbarna i Fatal Smile.

 Fick detta med mig hem också, och håll utskick efter tävling där du som läsare kan vara med och tävla om ett likadant set av skivor.


Six Gun på scen.




















Fatal Smile på scenen.



















Ja, det var den underbara kvällen och fler lär det bli!!

Cheers!!
Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn