src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

För Dig Min Vän...

 



Igår i mitt Fredagstema skrev jag om mitt berg och dalbane liv.
Så vart det igår när jag fick beskedet om att en gammal barndomsvän lämnat jorden.

Här skulle man sitta glad och bara vara, men riktigt så vart det inte.
För en ungefär en månad sedan hände det.

Jag minns alla våra fester, alla minnen och upplevelser vi delat.
Hur vi sedan fick umgås igen och jag tänkte ofta på att höra av mig till dig, så vart det aldrig och nu är det försent.
Det smärtar mitt hjärta!

Fan, livet är ta mig fan alltid för kort och många gånger står man där efterklok och med facit i handen.
Jag finner inte orden, dom är borta... precis som du.
Du dog för ung!

Min älskade vän, du fattas mig!
Kommer snart och hälsar på din grav.
Sen ses vi där alla andra fallna hjätar hamnar.


Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

:-( Stor kram till dig! fint skrivet.

2012-04-28 @ 13:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn