src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

På Date Med Darth Vader...

 

Igår när jag satt på Facebook såg jag att Micke skulle till Hageby Centrum för att träffa Darth Vader, detta tillfälle tog jag också.
Kevin och jag drog dit för att kolla på det hela, där träffade vi också Micke.

Det visade sig att det var en liten utställning med lite actionfigurer i naturlig storlek och en del av kostymerna hade tydligen också varit med i filmerna.

Ni får kolla in bilderna och njuta av det hela själva.
Men det största var nog sedan när han med stort H kom... Darth Vader!
Man fick skaka hand med han samt bli fotad med han, vilken dag!

  
  
  
  

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Spinningblack

Var oxå där igår. Rätt coolt faktiskt. Grabben gillade givetvis Darth Vader bäst, själv tyckte jag Predator var grymmast.

2012-04-15 @ 18:51:34
URL: http://Spinningblack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn