src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Tävling Med Fatal Smile Prylar...

 

Så var det äntligen tävlings dags här på bloggen, denna gång är det Fatal Smile som ligger bakom priserna.
Det ni då kan vinna ser ni på bilden nedan, men det är skivorna "Neo Natural" och "World Domination" bägge är också signerade (what you see is what you get).



REGLER!
1. "Gilla" Fatal Smile på Facebook
HÄR!
2. "Gilla" Grimgoth på Facebook
HÄR!
3. Vad heter gruppens nya skiva som släpps i Maj?
4. Berätta för mig vilken som är din favoritlåt med Fatal Smile och varför just du ska vinna.

Tävlingen avslutas på Fredag den 20:e April 2012 klockan 12:00 (bloggen är som vanlig modererad).
Svar lämnas endas i detta inlägg.
(Glöm inte att lämna mailadress så du kan bli kontaktad vid ev. vinst)

Lycka Till!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: bex

Gillat båda grejorna!



21st century freaks



Min favorit sång med detta band är welcome to the freakshow och den har gått på repeat hemma de senaste veckorna. Jag borde vinna för att jag har verkligen blivit besatt av detta band och det känns som om det kommer bli ett band som jag kommer hålla mig fast vid länge!

2012-04-16 @ 19:47:30
URL: http://bexxxie.blogg.se/
Postat av: Spinningblack

Gaahh! Jag har inte Facebook, kan jag inte tävla då?

2012-04-16 @ 20:52:13
URL: http://Spinningblack.blogspot.com
Postat av: Grimgoth

Spinningblack:

Regler är ju regler, men kan göra ett undantag för dig.

Dock får du lite handikap och får väga upp detta med en "killer" motivering!

2012-04-16 @ 20:56:30
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Attans vet ju ingenting om dom. Får googla och återkomma haha.



Känns ju lite märkligt att missa srf i år då man varit där varje år sedan 05 - men jag överlever nog - och england & tenacious är ju inte fy skam=) Får dessutom möjlighet att hänga med min bästa vän som bor där så jag är glad över mitt val=)

2012-04-17 @ 09:56:28
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Erika

Snygg blogg:)

2012-04-17 @ 12:53:08
URL: http://prickelin.blogspot.com
Postat av: roxanneland

1. OK

2. OK

3. 21st Century Freaks

4. SOB / World Domination CD because the song screams good times ! The guitar solo is amazing. To me "SOB" is like drinking a "Starbucks coffee" or a "Red Bull Energy Drink"....It gets my blood pumping and I feel I can rule the world every time I hear it. It's my favorite song to play when I'm driving down my street....Love it !

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/46944_1589917393849_1413292072_1590609_4732642_n.jpg



*AND*

Why I should win ?

Because I'm a fine ass breezy who is down to get freaky die hard fan of the band.



Cheers from Cali, USA



ps) You didn't mean post my address here did you ?

I'll be happy to give it through a PM e-mail.

=)you have my e-mail address above.

2012-04-18 @ 19:49:09
Postat av: Spinningblack

Som sagt jag är gammalmodig och har inte Facebook och kan således bara framföra här att jag gillar din blogg.

Rätt svar är 21st Century freaks.



Min motivering: Tro det eller ej, men jag kan tyckas ha stor koll på hårdrocksscenen, men av nån konstigt anledning har jag missat detta band. Fick ju dock med en cd-singel i senaste Swedenrock. Och jädrar, det här är ju riktigt bra! Trodde först det skulle vara sleaze, men det känns så mycket mer. Gillar främst Judgment day, bra musiker slagkraftig sång och så bra tryck i bas och trummor. Tungt och bra gung.



Vill väldigt gärna vinna detta paket för att få möjlighet att lyssna mer på detta band som jag är oerhört hungrig på att få mer av.



Vid en vinst kommer givetvis recensioner även på min blogg för att sprida Fatal Smiles musik till fler.

2012-04-18 @ 20:08:02
URL: http://Spinningblack.blogspot.com
Postat av: roxanneland

1) ok

2) ok

3) 21st Century Freaks

4) SOB / World Domination CD.

I love everything about this song. My favorite is the guitar solo. Y is amazing.

I should win because I'm a fine ass breezy who is down to get freaky fan of the band.

2012-04-20 @ 22:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn