src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Sabaton @ Flygeln...

 
Den första December gästade Sabaton den slutsålda Flygeln i Norrköping.
Jag fick ett mail samma dag som bekräftade att jag fått fotopass för kvällen, inget man kan missa direkt!
Förbanden för kvällen var: Dawn Of Silence, Dynazty och Raubtier.
Tyvärr missade jag Dawn Of Silence, men sångaren som jag träffade på senare intygade att det var en mycket bra show, så vi får lita på han.
 
Detta är för mig andra gången jag ser Sabaton på just flygeln, då var det den gammla sättningen av medlemmar.
Kan inte säga att jag vart besviken på den nya heller.
 
Det är jävligt mäktigt att stå framme vid scenen och njuta av musiken, även om man koncentrerar på fotandet i jakten på "money shots".
Här är det man skulle stå hela tiden, för alla band!
 
Nu till korten.
 
Den fina biljetten som jag fick, kommer hamna i min samling.
 
 
 
I väntan på Sabaton i fotodiket kom förljande tankar:
1) Bäst att testa kameran och ta kort på trumsetet.
2) Undrar vart dessa går och vad som händer om man drar ur dom.
 

Gillade ni mitt nya sätt att lägga ut kort?
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Mycket coola bilder!

Svar: Tackar!
Grimgoth™

2012-12-09 @ 15:42:49
URL: http://violavamp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn