src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Sparzanza @ Dynamo...

 
Torsdagen den 29 November gästade Sparzanza Dynamo här i Norrköping.
Support för kvällen var Junkstars och Illfigure.
 
Det vart en lyckad kväll med en del mingel och skitsnack, men givetviss också tungt röj från banden.
Personligen missade jag Junkstars för jag hade det roligare med att sitta vid entre delen i sofforna och snacka skit samt skjuta jordnötter, men det kanske är en annan historia?
 
Är ni sugna på band bilder nu?
Tänkte väl...
...Här kommer dom.
 
Träffade på Niklas "Nicke" Borg - Backyard Babies.
 
 

Magnus Eronen, Johan Carlsson (Sparzanza) och Jag.
 
Nicke Borgs autograf och Sparzanza plektrum.

Gillade ni mitt nya sätt att lägga ut kort?
 
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn