src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Vinn Två Biljetter Till Rise Against, Touché Amoré Och Architects...

 

I sammarbete med Livenation kan du nu bli den lyckliga vinnaren till två biljetter till Rise Against, Touché Amoré Och Architects den 6 mars på Arenan/Fryshuset!
Joina också gärna deras event på Facebook.

Frågor:
1. Rise Against kommer från vilken stad?:

2. Touché Amoré har fyra influenser, vilka?:

3. Architects första namn på bandet var?:

Motivering till varför just du ska vinna (gärna mer än en rad eller liknande):

Tävlingen avslutas på Söndagen den 12:e Februari 2012 klockan 12:00 (bloggen är som vanlig modererad).
Svar lämnas endas i detta inlägg.
(Glöm inte att lämna mailadress så du kan bli kontaktad vid ev. vinst)

Lycka Till!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ida

1. Chicago

2. Converge, Raein, La Quiete and Pg.99

3. Inharmonic

Varför jag borde vinna är för att jag älskar Rise against det var det bandet som fick mig att börja lyssna på rock och nu kan jag inte sluta. Om jag vinner de här biljetterna kan jag ta med mig en kompis så att jag slipper gå själv, för de flesta av mina kompisar älskar inte rock lika mycket som jag så de är svåra att övertyga :)

2012-02-04 @ 15:39:46
URL: http://[email protected]
Postat av: Hanna

1. Rise against kommer från chicago!

2. Touché amorés fyra influenser är converge,raein, la quiete och Pg.99

3. Architects första bandnamn var "inharmonic"



Jag har flyttat ifrån min pojkvän och mina s.k "rise against vänner" sedan några månader tillbaka och står nu inför ett val pga brist av pengar och krångliga skäl. Antingen kan jag åka och hälsa på min pojkvän under sportlovet och överge mina rise against vänner den 6 mars, eller går jag på rise against men hinner dock bara spendera två dygn med min pojkvän :( Med dina 2 biljetter kan jag göra båda, och dessutom ta med min pojkvän på rise against!

2012-02-10 @ 12:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn