src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bear The Cross...

 

Då var jag äntligen tillbaka efter min välbehövliga paus, det har varit mycket skönt och ta ett break.
Behövs så jag annars ägnar mycket tid åt denna blogg och annat.

Så hur har jul och nyår varit?
Sammarfattar det med bra och lugnt men med ändå spännande händelser.
Sen har jag ju fått en del paket och annat roligt, det mesta från mig själv men ändå, allt detta komemr jag berätta mer om framöver.

 Avslöjar vad som komma skall här på bloggen.

 Mina nyårslöften.

 Nyårs outfiten.

Räkna med ett nytt grymt år med Grimgoth, i den mån lust, ork samt tid finns!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Bra löften det där! Gott Nytt År!

2012-01-03 @ 14:25:11
URL: http://violavamp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn