src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Coverama Suprise XV...

 

15 Oktober 2011 var länge sedan, men nu är Coverama tillbaka!
Har ju samlat på mig en hel del omslag sedan dess, så den kommer fortsätta och vara kvar.

För er som ser detta för första gången är förklaringen för denna kategori denna:
"Här listar jag dom snyggaste,råaste omslagen som jag väljer med stor noggranhet."

(Kör ingen ranking om ni trodde det utan tar som dom är helt enkelt)
(Alla bilder är klickbara för lite större format)

 All Shall Perish - This Is Where It Ends
Färgerna samt motivet är det som tilltalar mig i detta omslag.

 Amorphis - The Beginning Of Times
Trodde inte att ett svävande ägg skulle vara något att ha, men det är det uppenbarligen.

 Black Veil Brides - Set The World On Fire
Titeln och eld, sen är grabbarna rätt grymma med.

 Electric Earth - Touching The Void
En enkel scenbild som talar sitt tydliga språk.

 Malefice - Awaken The Tides
Får mig att tänka på bibeln och Moses.

 My Ruin - Ghosts And Good Stories
Får mig att tänka på skräckfilm och seriemördare.

 Queenryche - Dedicated To Chaos
Olika små bilder som bildar en ny, snyggt och bra gjort.

 Random Eyes - Light Up
Känns som hämtat från en resekatalog.

 Shining - VII Född Förlorare
Uteliggare och alkisar?

 Status Quo - Quid Pro Quo
Enkelt är ofta bäst och detta bevisas här.

 Straight Line Stitch - The Fight Of Our Lives
Jag får lite tv-spels känsla av denna.

 Stream Of Passion - Darker Days
Jäkla nice som dom gjort med håret och sen kommer hon in mitt i allt.

 Suicide Silence - The Black Crown
Sådana här motiv är jag otroligt svag för.

 Tethra - At The Gates Of Doom
För att inte tala om sådana här motiv.

 The Gate - Earth Cathedral
Som hämtat från en fantasy värld.

 The Generals - Stand Up Straight
Jag bara gillar denna utan att riktigt veta varför.

 The Human Abstract - Digital Veil
Det är nog mest den halv snygga tjejen som jag fastna för här.

 Therion - Sitra Ahra
Undrar om man kan bo på den där planeten?

 U.D.O. - Rev-Raptor
Serietidnings nörden fick sitt.

 Warrant - Rockaholic
Tillbaka till tv-spels världen.

Hoppas du gillade denna och om du kommenterar duktigt så blir jag glad.

Vilken/Vilka var din favorit denna gång?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Clementina

Jag tycker nedan var bäst:

Straight Line Stitch - The Fight Of Our Lives

2012-01-22 @ 14:33:33
Postat av: anake

Dessa föll mig på läppen : Malefice, Amorphis och The Gate. Kul med Coverama igen!

2012-01-22 @ 18:20:00
Postat av: Janne

The Generals är snyggast! Den galne österrikaren Östi ska få föreviga den skallen på min axel.

2012-01-23 @ 08:02:11
Postat av: Viola Vamp

Helt klart The Gates. :)



2012-01-23 @ 19:45:14
URL: http://violavamp.com
Postat av: Captain Awesome

Malefice's cover är sjukt snygg.

Artistisk, vacker och dramatisk!

2012-01-24 @ 12:31:49
URL: http://captainawesome.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn