src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Mina Paket (Och Annat Roligt)...

 



Twins Crew hade kanske som bekant en tävling som jag vann, där med skickade dom också lite extra så jag kunde ha äran att också anordna en tävling här på bloggen.

Här är det grymma som fanns i priset.



Lapis Lazuli skickade deras senaste alster till mig också, stort tack.



Nightrage skickade över lite prylar som tack för intervjun jag gjorde med dom här på bloggen
Detta kommer också gynna er då jag kommer kunna lotta ut grejor med dom inom en snar framtid också (ska bara fixa ihop en tävling), bra va? !!



Sist men inte minst så fick jag det grymma spelet "Rock Science" av Rockmerch.
Har inte hunnit testa det ännu men ser fram i mot det så klart!!



Vad har jag då köpt åt mig själv?

Först och främst vart det en ny digitalkamera då min gammla gick sönder, har även nu lyckas tömma mina kort från den så för er som ser fram i mot rapporten av "Bloodbound" på The Crash här i stan kommer få njuta av det snart.



Sedan köpte jag också dessa coola och snygga T-shirts på Rockmerch också så klart.



Något som jag också köpt men dock inte tagit kort på är min WII, detta fick avsluta det hela som grädde på moset (fick en bra deal och ett X box på köpet) så jag är mer än nöjd.

Allt detta har jag fått samt inhandlat på en utsprid period, har bara inte bloggat om det.
Visst är det kul att skämma bort sig själv (och andra?)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: lady do or die

SV: Grymt är det minsta man kan säga! Verkar dessutom som att fler har börjat få upp ögonen för skogsröjet nu :) Kul!

2012-01-05 @ 15:34:18
URL: http://ladydoordie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn